Site Meter

onsdag 13 februari 2008

frusterad

har varit dålig update de senaste dagarna, i know men humöret har inte varit på topp kanske, o det kan vara så att de fortfarande är sämst.. men allt känns inte så läskigt längre.. jag börjar vänja mig vid känslan o allt får bli som de blir! rätt orättvist kan livet vara.



mina tankar är hos cissi just nu.. jag älskar diiig. du&jag

Dansen var helt galet kul igår, shit vad vi körde, åh jag önskar att ni alla kunde vara med o kika.. ni skulle älska det, men ni får komma på vår uppvisning sen ;) ikväll ska ja ha passet själv, känns lite spännande.. sitter o försöker peppa upp mig o få lite fokus på passet nu.. jag lovar er att de kommer bli grymt kul ikväll! :P



jag vill vara det viktigaste av allt för någon.

2 kommentarer:

matilda sa...

du är viktig i mitt liv!

Anonym sa...

Sötnos, du är viktigt i mitt liv också! <3