Site Meter

lördag 3 maj 2008

JAG ÄLSKAR ATT DANSA!

jag verkligen älskar att dansa! det gick sjuukt bra idag, alla var i takt o jag tror att ja satte varje sekund :) får kolla på filmen sen! de va så jävla kul! o när folk skriker o klappar med, shit vilken energi man får :) jag skulle lätt vilja stå på en scen o dansa resten av mitt liv! ahh ni skulle ha vart där, oj vad ni missa =) men de kommer nog upp en liten film snaart, för er som vill se :p

dagen har gått så himla for, åkte kvart över åtta imorseo hade tid på scen första gången tio över nio, de va jätte trångt o en del höll inte sina placeringar, på genrepet gick det inte mkt bättre, jag bblev typ mos.. men efter att vi pratat me en dansmedlem blev allt bättre o ja fick min plats i mitten o fick synas så mkt jag ville ,) vi hängde också inne på zoo nån timme, jätte mysigt!

kvällen igår var chill, blev film o lite mys.. hihi.. hoho.

ikväll ska vi tjejer hänga här o mysa, är helt slut just nu!

men vi hörs snyggingar!

DANSA DANSA DANSA

2 kommentarer:

retzina sa...

ni var grymma :) jag är så stolt!!

Anonym sa...

va sööt du är malin :)