Site Meter

fredag 4 juli 2008

Fredag

solsol så underbart- har jag väl aldrig sagt förut! :P

nu är det bara två timmar kvar tills jag slutar o ska lägga mig vid poolen med ett glas vin, som jag längtar :)

de ja hade tänkt skriva var egentligen
- matilda, vad ska du göra ikväll? ska du dricka vin med mig? messa eller ring gärna när du vaknar, vill inte väcka dig efter alla dina nattjobb. Mkt jag skulle vilja diskutera över några flaskor vin med dig.. alldeles fööör mkt.
-mimmi&elin hoppas ni får super semestrar, jag kommer sakna er så sjukt mkt! men vi hörs på luren babys.

o bråket imorse var tydligen om mig o min blogg.. vet inte om någon missförstått något.. men ja är iaf inte kär i jimmy, jag kommer alltid älska honom oavsett vad som händer och vi kommer alltid ha kontakt med varandra.. vi kommer messa varann, vi kommer prata i telefon, vi kommer att ses, vi kommer att kramas, vi kommer bli glada över att se varann... vi har gått igenom mkt tillsammans! Men som sagt är ja inte kär i han och jag försöker inte på något sätt få honom tillbaka! jag önskar honom all lycka med sitt nya förhållande!

Känner att allt är lite för rörigt nu, o då känner jag mig otrygg direkt, låt mig va - tack!

Inga kommentarer: