Site Meter

söndag 6 juli 2008

söndag

Alla tjejer behöver lite ego kvällar som bättrar på självförtroendet ibland, boostkvällar som vi brukar säga :) dom tycker ja att man ska dra minst en gång i månaden. åk hem till någon som ni vet är sjukt svag för er o spela noll intresserad, gärna på fyllan då dom säger i princip vad som helst för att få dig sen är det bara att lyssna o ta emot hahah...:P eller så åker ni ett varv på powermeet, var lite skeptisk till snygga killar först men det fanns vill jag lova! ALLA glodde på matildas tuttar, tjejer som killar, gubbar som gummor, de va helt sjukt, men konstigt dom är så sjukt snygga o helt äkta :) Vi blev filmade av lokaltv... jag o min blivande man som berättade i tv att vi skulle gifta oss... gaaah, skulle vilja se det faktist :) han springer bredvid vår bil i flera kilometrar o pratar me min pappa som glatt säger att allt är grönt o de tar i hand o grejer, så nu är väl de mesta klart.. haha nee men han va sööt :) såklart var jag livrädd för allt folk innan jag blev lite berusad o matilda fick hjälpa mig lite i början men de är sjukt hur orädd jag blir sen, så orädd att ja blir lite rädd nu dagen efter hahah.. vi var helt på efterfest inatt o vi hittade en bra men sen så regnade det o vi höll på att frysa ihjäl så det blev sängen o efter ett par fyllesamtals omnade jag med kläder o smink ännu en natt.. hade tänkt att de här skulle bli en lugn helg eftersom det är fest på gotland from tis o veckan ut :D men ja tror att ja klarar det iaf hihi! nu ska ja åka till M&P o jobba lite åt pappsen, vi har en deal :)

ikväll kommer joss hem blir lite planering inför gotland o kramas kramas, jag älskar att kramas tror ja att ingen har missat :P

1 kommentar:

matilda sa...

haha sjuuukt kul. :) bästa raggarna ever!