Site Meter

fredag 4 juli 2008

Hej Gullisar

har ni sovit gott? själv har ja nog varit vaken halva natten, hur kan man vara så nattpigg? det sjukaste var att ja vaknade innan klockan hade ringt o var pigg (?) o de har ni nog ALDRIG hört mig säga? hahah. vad händer? kan också tilllägga att när ja väl lyckades somna igår så ringer min mobil (dags för ljudlös nu igen kanske) o jag flyger upp, så är de mitt x som antagligen inte märkt att han ringt upp mig o så hör ja hur en tjej, tydligen hans nya, skriker som en jävla galning. kul samtal o så var det bara att försöka somna igen.

Igår tvingade mamma med mig ut o springa, vi har blivit värvade till blodomloppet i aug, en kompis till min syster ringde o frågade om ja och mamma ville springa i deras lag, vi tackade ja o nu är mamma helt galen igen :) puuh. efter det blev det stekning vid poolen, badade också.. :P så dutti så! sen hem till mimmsan för lite krammys. Sen kom S upp efter att ha stått utanför min lägenhet o trott att ja var hemma o vägrade släppa in honom :) vi slökollade på en film som slutade med två onda armbågar och en död mygga i min säng, bläää!!!

idag är ja förkyld, säkert S som smittat mig som varit förkyld så länge jag känt honom typ :)

en ny solig o fin dag.. idag ska jag festa med mina kusiner, GRATTIS PATRIK som fyller 23 år idag! Jag älskar dig!

Inga kommentarer: