Site Meter

torsdag 28 augusti 2008

efterlyser bloggar?


Hoppas att ni inte har missat mina sköna bilder på fejjan och bilddagboken ;) har fortfarande lösen på bdb så hör av er om ni vill ha det :P Nu mina vänner måste vi prata allvar.. jag vill att alla mina närmaste vänner skaffar sig en blogg nu när vi åker så att man kan hålla koll på er :) Jag efterlyser bloggar hos jossan, mimmi, elin, sandra, alex, samuel och max.. skulle ni kunna styra upp er med en blogg kanske? Jag hoppas starkt på det mina vänner!


Det var askul att rida igår, den lilla busen bockade och busade men jag satt kvar o kul var det ;) Hoppas jag hinner med en gång till innan jag åker! Idag ska det mesta packas o på lördag ska allt ut.. så sista natten blir fredag.. sorgligt faktist... :/


Jag längtar tills imorn, vin, grillning och kräftor -för dom som gillar det! Jag ska mest dricka vin ja :P


i still remember...


P.S I Love You

4 kommentarer:

Anonym sa...

haha, vilken liten buse hon är då! :P visst är hon härlig? galoppen är typ bäst. var ska ni vara imorgon? jag mår fortfarande inte så bra. hemma idag, hemma imorgon. hoppas dock på att imorgon kommer vara en sån där dag då det känns som att men egentligen hade kunnat ha jobbat. vill oxå äta kräftor. call me when you know something. blogg, jag? hmm, vi får se :P

Lindha sa...

Jaa en riktig buse men samtidigt så genomsnäll, jag gillade henne. Ja vet inte än.. kanske malins föräldrars hus? Har du varit väldigt mycket hos matilda&sandra så jag hoppas att de går hos nån annan.. i värsta fall blir det på flyttkartonger hos mig, där kan vi ju alltid vara :) O DUUUU blogg är ett måste, jag väntar med spänning :) I LOVE YOU

Anonym sa...

hehe :) Ja, hör av dig när du vet bara. Inte så bra att vara hos dig kanske egentligen. Blir så mycket skräp ju :) Pussis

Mimmi sa...

mimmi-mus.blogspot.com. Enbart för din skull älskling! Inga höga förväntningar bara! ;P