Site Meter

lördag 18 april 2009

godbitar

Sitter just nu i soffan mellan mina föräldrar, haha mys :) Igår kväll hängde vi hemma hos Jossan och sedan sov jag kvar där. Hon lagade jätte god mat till mig och matilda!! Blev en tidig kväll och en tidig morgon.. åkte hem till syster och lekte med barnen.. dom har så roliga saker, stor studsmatta, elbil, minicross m.m. Minicrossen tog jag en sväng med och så hoppade vi stusmatta i flera timmar, man blir som ett litet barn när man kommer dit :) när man frågar Saga om jag är barn eller vuxen säger hon oftast barn :D haha.
Har också hunnit med en promenad och lagat mat till familjen!

Vi bestämde att vi ska planera och ta reda på information om ett varsitt land utav nya zeeland, australien och thailand. Jag fick Thailand och det var kul eftersom jag har varit där och min farbror har ett hus där och hans fru är thailändska, ja ska lära mina vänner allt jag kan om Thailand och lägga upp en superbra resplan så att vi hinner se så mkt som möjligt utav det underbara landet!! Så jag har startat upp me det ikväll, pulsen går hööög kan jag säga :P

Imorgon ska vi fira att farfar fyllt 75, så vi ska ut och käka i västerås. Mamma och jag planerade att vi skulle jogga en sväng innan, så det blir en tidig morgon imorn igen.. men det blir också tidig säng och det gör mig ingenting, jag har längtat efter en lugn helg!

Nästa helg blir de oslo och jag har viktiga saker att fixa där borta...

Hoppas ni alla har en superbra helg och krama dom ni tycker om lite extra!!

Inga kommentarer: