Site Meter

tisdag 21 april 2009

tisdis

tisdagtisdag, en dag närmare torsdag :) idag är jag återigen helt ensam på kontoret då min syster är sjuk och kent är i hallsta och kör revision. Lite halvtrist att sitta själv i ett rum i åtta timmar faktist, tur att telefonen ringer och det tittar in lite kunder annars hade jag nog avlidit.

Idag ska jag till banken, hatar att ha bankärenden för banken är aldrig öppen när jag vill att den ska vara det :/ sen ska jag o mami springa och så ska ja ta fram lite sommarkläder som ska med till oslo som får stanna kvar därborta, det betyder att jag måste ta mig till ikea i oslo och köpa lite klädförvaring, så är det när man ska bo med en kille som har mer kläder än en själv, puuuh :P Jaa det kommer bli trångt, men det klarar vi de få månader ja ska bo där :)

Skulle vilja åka in till kungsör också, vill träffa mimmi.. var så länge sen känns det som!
Nähe om man skulle ta o ringa nån trevlig jävel nu på lunchen :D

PUSS

2 kommentarer:

Mimmi sa...

sötnos :)

Tess sa...

så då var man en godbit alltså ;-)