Site Meter

torsdag 23 april 2009

Sötisnosar

Nu är jag snart framme, ska bli skönt att få gå av bussen! Har faktist gått ganska fort att åka idag, massa msn-prat me bästatilda+ långt telesamtal med bästajossan :) sen snodde jag fyra astrid lindgren filmer av saga :P har kollat på lotta på bråkmakargatan, fan vad skön den är då :D haha "jag kan nästan allt"

Har ni hört "jingeln" ( säger man så? ) som går på RIX fm för gert som är ute och knallar i sverige, då spelar dom ju lite snuttar av olika låtar, en låt som innehåller raderna "these boots are made for walking" hahaha jag har hela tiden trott att dom sjunger "du putta mig på avstång ( hahah fråga inte varför ) jag och min syster diskuterade det imorse och hon trodde att dom sa "Du skubbar mig på ryggen" så vi satt och tjaffsa om vad som var rätt och övervägde att maila roger&titti men de gjorde vi som tur var inte!! Så när mamma skjutsar mig till örebro sjunger jag med till låten, du putta mig på avstånd o mamma höll på o garva ihjäl sig :D så om det är nån mer som undrar vad de sjunger så säger dom these boots are made for walking :D hahah mina vänner brukar mobba mig för att jag alltid sjunger fel :P

3 kommentarer:

Tess sa...

Fast jag tycker den texten är lite trist, våra verisioner är faktiskt mkt bättre ;-)

Lindha sa...

haha jaaa :D

mimmi sa...

hahaha... du putta mig på avstånd. shit lindha, du är ju för rolig :)