Site Meter

torsdag 23 april 2009

Torsdag!

Jobbar på så det ryker här i buschen, nu finns det en hel del att göra igen. Naturligtvis för att jag planerat att åka till oslo.. typiskttypiskt! Men det ligger ju kvar till nästa vecka, så då får jag förhoppningsvis en full vecka då :) Eller då är det ju valborg också, mycket röda dagar i maj..

Ska jobba på här fram tills halv tre då jag ska hem och äta lunch och ta en dusch + packa det sista innan mamma kör mig till örebro halv fyra, måste stanna o handla lite också, ska överraska min baby med en sak :P Jag är för gullig asså ;)

imorgon ska jag hänga lite med maxen, träna lite och sedan möta upp baby på IKEA när han slutar :) På lördag klockan två har jag ett viktigt möte och resten av tiden blir de mys förhoppningsvis picknick i frognerparken, håller tummarna för strålande soool!

Hoppas ni alla får en toppenhelg! Jag älskar er <3

Inga kommentarer: