Site Meter

tisdag 5 maj 2009

tisdag

Yees dagarna bara springer iväg, helt crazy :D Maj är min bästa månad så nu får det gärna sakta ner lite hehe...

Idag blir det smörgåstårta med M&P och min syster, hennes karl och barnen. Men innan det ska jag och mami springa en sväng. Kommer ju inte vilja springa min runda nu när jose sprang två varv, han förstörde den :P
Sen får vi se, skulle vilja få klart det sista inför bokningen av vår resa, vill ha bokat och klart innan jag drar över till Norge för att spendera sommaren där. Men jag har nog tänkt att åka in till kungsör imorgon för en promenad och då kan man ju ta tag i det då? Så det blir nog en lugn hemma kväll ska ta in resväskan och börja packa också, nu gäller det att planera noga och packa smart.. har ju en del kläder där redan men vill lixom ha med mig resten av garderoben, hmm...

Som det ser ut nu så åker jagöver den 15 maj och sedan stannar jag.. ska iallafall hem till min systers 30 års dag i slutet av juni. men om jag känner mig själv rätt så kommer jag nog åka hem ett par ggr :P

Fick just ett sms, blir nog kungsör ikväll iaf.. :)

PUSS

Inga kommentarer: