Site Meter

torsdag 7 maj 2009

Torsdag

Vilket innebär att vi har uppvisning på aerobicen idag, hehe sitter här och funderar på om jag kommer ihåg vårt pass?! Hmm, tur att jag står bredvid matilda :P
Annars så blir de en promenad efter uppvisningen och sedan middag med mamma resten av kvällen kommer att bestå av arbete åt pappa! Har lovat att fixa lite åt honom innan jag åker men nu har det varit fullt upp här nere, jobbade tom lite övertid igår :P och imorn blir de nog en heldag till. Money money - jag klagar inte!

Det går bra med springningen nu också, jag och mamma tog en längre runda och det gick strålande, så tack José baby ;)
På torsdag ( en vecka kvar ) är det vårruset och jag ska försöka att få en bra tid, men de är ju kaos av folk så vi får se om man änns kan ta sig fram ordentligt, men kul ska de bli och ja ska ge allt!

Imorgon har vi planerat in en riktig långrunda, puuh men de är ju bra att toppa sig en vecka innan! Haha vi är väldigt seriösa :P eller så är de bara kul att komma på anledningar att utmana sig själv lite extra, gillart!

Imorgon kväll ska jag hänga med brudarna och på lördag ska ja träffa mitt "gamlagäng" från ekonomihögskolan, ska bli kuuul :D

PUSS sötnötter

1 kommentar:

matilda sa...

men bajskorv, vi såg reklamen 2 ggr till efter att du åkt hem, och det var inte han :) söt