Site Meter

onsdag 3 juni 2009

onsdag is the shit

whaaats crackin??! :) själv sitter jag på jobbet, 10 min kvar! Ska hem och äta och ta en lång promenad med hundarna, har inte hunnit det sen jag kom hem, ska bli så mysigt :) Ikväll ska jag in till patrik och hänga lite hos honom, snacka massa skit!

imorgon blir de jobb, sen är ungarna hemma hos oss när jag kommer hem från jobbet, blir en massa lek :) sen ska jag hem till matilda på kvällen, den jävlen är ju borta hela helgen ;( så måste göra mitt första hejdå imorn redan.. buu.

På fredag ska jag in till köpingefter jobbet, ska träffa min syssling somnyss fått barn :) ska handla en massa vin och annat som ska med "hem till oslo", sen blir de kungsör och vin med mina girls :D

På lördag blir de familjedag på parken zoo sen drar jag och joss till sthlm o partajjar :P

Fullt upp så att säga...

Så nu vet ni vad jag har för mig kommer nog inte hinna blogga så mkt mer men ring mig :)

2 kommentarer:

matilda sa...

min telefon är dum i huvudet. kan inte skicka mess. men jag svar här på ditt mess. :)
jag har haft det hur bra som helst.
hoppas du får det bra i oslo. :)
så ses vi snart!
puss

matilda sa...

och jaaaaaa, jag kommer sakna dig! ;P