Site Meter

lördag 19 december 2009

lördag

fy helvete vad kallt det är!!! sitter och huttrar under en filt :) karln min är på bio och jag är ensam hemma, trodde att det skulle kännas hur skönt som helst, men nej nu vill jag inte vara ensam längre.. hehhe.
vi har jobbat sex till tre idag, har aldrig börjat jobba så tidigt hahah.. som jag sa imorse eller inatt ( efter fyra timmars sömn ), "jag går bara upp kvart i fem om jag ska till arlanda!" vi pulsade i snö, kyla och mörker mot jobbet tio över fem och var framme stelfrusna kvart i sex... men dagen har gått super, kryssningen jobbade som tusan och vi fick skicka post hela tiden, inte ett paket plockade vi ur ( kanske bara är matilda som fattar? :P ) sen hem och snabbduscha och dra iväg till city, blev julklappsshopping ( de sista ) och mysig middag!
nu ska jag göra en jättespännande sak som jag är MKT spänd över... mer om det senare. skulle så gärna ringa upp någon vän och tjattra lite, så mkt tankar som snurrar.. men det har jag inte råd med eftersom jag inte fått lön på typ ett halvår, hej fattiglapp :P så om någon rik vän vill ringa mig, bara ring :D

3 kommentarer:

Mimmi sa...

jag har INTE glömt din blogg!! Längtar ju jättemycket efter dig! Hoppas vi hinner ses i jul ;)

Elin sa...

Brukar alltid läsa din blogg gumman men nu har ja typ vart på internet 2 gånger senaste 2 veckorna så de va lite att läsa igen! :) Saknar dej! Puss

Cili sa...

Men hjärtat, jag läser den varje dag :) fast nu har det varit lite dålig update :P jag vill ha meeer haha ses snart! pusspuss