Site Meter

torsdag 17 december 2009

torsdag

ännu en ny dag, hur fort går veckorna egentligen? är det något fel i år eller går det alltid så här fort? Känns som om jag bara är på jobbet o sen hem och sova och sen till jobbet igen, galet! jobbade till nio igår och var hemma klockan tio, blev dusch, matlagning och sedan slocknade jag i sängen helt död vaknade nyss o ska gå till jobbet om en timme.. om mina dagar är kuuul? inte speciellt, men jag trivs bra på jobbet, får umgås med en person som jag älskar och jag tjänar stålar så ja ska inte klaga. men mina vänner om jag inte är så aktiv just nu så förstår ni varför.... blir nog jobb till nio hela veckan och sedan ska jag jobba lördag och kanske söndag.. sen är det bara mån,tis och ons kvar kommer hem på julaftonsmorgon halv fem :) sen åker jag nog tillbaka hit dagen innan nyår om inget annat dyker upp.. just nu är det såååå mkt att tänka på för vi vet ärligt talat inte hur vi ska göra med någonting... så allt kan ändras... jaja orkar inte tänka på det nu, måste ladda inför en ny hård dag!!! hoppas ni alla mår bra <3

1 kommentar:

Mimmi sa...

Jag mår bra o går på moln!!! Men jag saknar dig!! <3 Vi har inga planer inför nyår iaf. Så vi är öppna för förslag! PUSSS!