Site Meter

måndag 18 januari 2010

måndag

igår tog vi sovmorgon + mysmorgon, skuttade runt i pyjamas till klockan ett! hoppade över dansen, de var HipHop igår och jag är ändå inget fan av den dansstilen! så vi tog ett konditionspass, sprang fem km på löpbandet.. och det kändes att de va ett tag sen, men jag var skapligt nöjd efteråt :) sen körde jag ett benpass efter det, benen kändes som gele och det hade kanske varit smartare att köra något annat, men ja hade bara ben kvar den veckan och har lite svårt att ändra mig när jag bestämt mig, så de blev tufft för mina ben igår :)

sen åkte vi hem och lagade korvstroganoff, och kollade på två filmer, revolutionary road - sjukt deprimerande, se inte!!! och sommaren med göran - underhållande, men inget ny favorit!

nu ska vi iväg till jobbet, jobbar på posten idag!
puss puss

3 kommentarer:

Mimmi sa...

Men Guuuuuudars, jag typ DOG när jag såg sommaren med Göran, helt klart min humor :). Men vi är nog lite olika där tror jag minsann :). Puss på DIG!

Lindha sa...

haha jaa asså den var rolig och jag skrattade flera gånger men den blev ändå ingen ny favorit som jag skulle kunna se flera gånger ;P inte som hundtricket hihihi... pusss

matilda sa...

såg en sommar med göran i söndags med sandra o ante. sååååååå kul. hahahahahahaha.
typisk matilda humor. ;)