Site Meter

onsdag 20 januari 2010

onsdag

ojoj det har varit spännande dagar i vårat tjejgäng nu :) det är nämligen så att jossan har fått jobb i sthlm, sandra har fått fastjobb och jag har fått ett års vikariat på ett bussföretag i oslo! ska jobba som regnskapsmedarbeider direkt under ekonomichefen och sköta det mesta för tre bussföretag plus hela koncernens bokföring, jag är så himla lycklig och glad och NERVÖS! var på min sista intervju i morse då var högsta chefen där och grillade mig ordentligt men sedan ringde de och erbjöd mig jobbet, får en mkt bra lön och en FET bonus om ja stannar kontrakstiden ut ( de tror att alla svenskar drar hem efter tre månader hehe ) sååå de här kommer bli hur tufft dom helst för mig men ja ska göra mitt bästa och ja vet att ja inte kommer ge mig, ja ska klara detta och det ska bli kul :D en utmaning kan man säga!!!!! börjar första feb och tills dess ska jag bli självständig, lära mig alla norska dialekter, lära mig stava på norska, bli expert på datorer och en hel massa annat hehehe :P

stooort GRATTIS TILL mig, SANDRA&JOSSAN!

i helgen blir det fira, har köpt champagne ;P

och en extra tanke till alla mina vänner, kör försiktigt och var rädda om er, inget får hända er, ni är de värdefullaste jag har, jag älskar er <3

2 kommentarer:

Mimmi sa...

Älskar dig <3 Och du är GRYM!!

retzina sa...

och jag älskar dig!