Site Meter

måndag 25 januari 2010

måndag

helgen har varit mycket speciell och minnesrik för mig med mina två fiina vänner :) de har blivit mys, film, shopping, fika, middagar, ordentligt party och mycket dans :) precis som ja älskar. och att få umgås med två så fina människor som betyder så mkt, när man inte ses varje dag så känner man verkligen mycket när man ses <3>

den nya veckan började med övertid, ska få jobba på posten hela veckan om jag vill.. jag som trodde jag skulle vara arbetslös.. har jobbat alla dagar detta år utom tre ( när jag var i sverige ) och om exakt en vecka kör jag igång på nya jobbet! jag är så förväntansfull :))


nu ska jag läsa min nya cosmopolitan som cili köpte, sen sova för imorn kör vi morgonträning!


tänker lite extra på mina föräldrar, på min morbror Leffe&jaana och mina kusiner patrik o fredrik som är utomland och skickar cirka fyra mms om dagen, men sol, bad och drinkar - jag är inte alls avundsjuk. ja gillar att pullsa till jobbet i snön och jobba övertid på posten ;P

1 kommentar:

matilda sa...

åååh ni verkar ha haft det toppen i helgen. så avis!
malin, sandra och jag har iaf paxat 17 maj. ;) läääängtar efter dig söta vän!
puss