Site Meter

onsdag 27 januari 2010

onsdag

onsdag redan, veckan går fort och det känns skönt! känns så bra att de här är sista veckan på posten för nu börjar kroppen kännas rätt öm! vi har jobbat övertid båda måndag och tisdag och troligen blir det så ikväll också. ska bli så skönt att jobba "vanlig tid" och ha lite fritid, att kunna träna efter jobbet, att kunna gå på stan, att känna att man hinner laga en ordentlig middag och slipper äta vid tio på kvällen hehe..

annars händer inte så mkt i veckan, i måndags skrev jag in mig i norska folkregistret, igår morse körde vi morgonträning, idag sovmorgon och imorgon ska vi köra morgonträning! tvätt och städning får vänta till helgen, puuuuuh! skulle behöva lite tid att förbereda mig inför nya jobbet också, kolla upp programmen jag ska jobba i, översätta ord jag behöver använda, googla företaget osv :P


men nu dags för jobb igen, puss mina bästa
hinner inte lägga in bilder nu, men de kommer till helgen, jag lovar :)

Inga kommentarer: