Site Meter

torsdag 21 januari 2010

torsdag


nu sitter vi och kikar på norska nyheterna, nu är jag snart norsk på riktigt, när jag får mitt pass (som jossan&cili ska ta med) så ska jag gå till skatteetaten och skriva in mig i norska folkregistret eftersom jag ska vara här i norge i mer än ett år! ska få ett riktigt personnummer :) så de är bara att kolla upp en bra frisör ( livrädd för att gå till någon annan än eveline.. :/ ), tandläkare, familjeläkare osv! sitter och kollar på lägenheter också, nu ska vi in till city - som jag har längtat! en egen lägenhet med MINA möbler, som pappsen ska köra över från sverige :) de va ett tag sen jag kände att jag hade ett egen place att bo.. sommaren 2008 för att vara exakt! så ett och ett halvt år sen...




som sagt kommer två vänner hit i helgen, jag är så sjukt lycklig! vill att vänner ska komma varje månad och hoppas att några kommer nästa månad också? ;P malin kommer iaf i maj :D




så blir inte så mkt uppdateringen i helgen, ska hämta dom halv tio inne i stan på fredagkväll och så åker dom klockan elva på söndagkväll! <3>



sköt om er där hemma!

1 kommentar:

retzina sa...

jag längtar till jag får komma till dig!!!