Site Meter

lördag 6 februari 2010



bilder från min födelsedag igår :D en mycket trevlig dag! först massa kakor och mys på jobbet, vilka arbetskamrater, jag gillar dom :) sen var jag ut och shoppade lite innan jag åkte hem.. blev ett pat stövlar, ett par leggings ( sååå heta :P ) o en flaska champagne :P blev lite champagne, jordgubbar, kex&ost medans jag väntade på min man :) efter det blev det mer champagne och mat på fridays, verkligen trevligt!

idag sov jag såå länge.. till klockan elva, var länge sen jag sov så länge, de var otroligt skönt när man varit upp innan sju hela veckan! åt lång frukost framför tv och myste :) sen till gymmet, cyklade 1 mil och efter det pressade jag mina ben till maaaax, körde mage och avslutade med att springa 2 km! sedan basta i tre olika bastuar inne på spa avdelningen :P nu ska vi snart bege oss hem till robin där resten av vårat norska kompisgäng befinner sig! blir en rätt lugn kväll för mig för ja ska upp tidigt och träna Zamba :D och yoga!

saknar er <3

1 kommentar:

Mimmi sa...

BRAAA att din födelsedag blev toppen hjärtat!! :) Och nästa helg kommer bli sååå kul!! :) (Det märks inte att det var länge sedan jag var ute va, jag tjatar väl inget om det här??) HAHA :) PUSSS!