Site Meter

måndag 8 februari 2010

måndag

kommer ett snabbinlägg för jag hade planerat att ligga i sängen vid tio :P
igår tvättade vi en heldel, städade, gick på yoga med den coolaste yogasnuggen ever, hur vig var han inte - de var sick :) så nu ska jag bli vig hihi! sedan blev det tacooooos, min höjdpunkt den dagen!

idag har jag haft en hård dag på jobbet, mycket genomgångar och mkt intressant, tänk vilken tur man har som har ett jobb som är så intressant, där man hela tiden utvecklas och lär sig nya saker - LYX! jag o julia (som jag har upplärning med) fick vääärldens skrattattack som slutade med att vi grät och håll på att ramla av stolarna, vet inte änns hur det började tror de va med gulerot och morot :P och från där spårade det ur helt och hållet :D länge sedan jag skrattade så att jag fick kraaamp! :D jobbade över lite och fick allt klart innan jag tog mina två väskor och hoppade på trikken till elixia där jag åt banan och the innan den roligaste danstimmen EVER med Ida ( max syster), vilken energi, glöd och utstrålning den tjejen har och det smittar :) körde gärnet kan man säga, var bollywood tema men vi körde en massa olika dansstilar! den timmen kommer jag garanterat gå på fler gånger! efter det stretchade jag med Ida som i princip satt på mig och drog ut min stela kropp, taaack ida :)

imorgon ska jag klippa mig hos en tjej som heter jenny, en svensk tjej som jose känner som verkar väldigt duktig och trevlig! så de ska bli spännande, hon klipper mig efter jobbet för halva priset, tackar man ju inte nej till ;)

nu blir de sängen och ladda inför morgondagen! kör hårt mina vänner, gör det mesta utav din dag! :)

1 kommentar:

Tess sa...

Nu har jag oxå börjat blogga igen =)