Site Meter

onsdag 10 februari 2010

onsdag

hej vänner :)

dagarna springer iväg, snart är det dags för hemfärd! Åker med patrik vid fyratiden på fredag så är nog hemma vid tiotiden, ska bli skönt med en kortkväll i mammas&pappas sköna soffa med hundarna i knät :)

igår klippte jag mig och jag blev mkt nöjd, jenny var verklligen trevlig och grymt duktig! vi pratade om alla möjligheter man har här i norge, hon ska tex få vara med och styla modellerna på oslo fashion week - det får inte vanliga dödliga i sverige... här finns det möjlighet som tusan, har du inte rätt utbildning så utbildar dom dig, är du svensk går du före norskarna även om du inte är inlärd med deras system och regler tex fick jag jobbet framför många norskar med norsk ekonomiutbildning, med de sattsar på svenskar och ger dom utbildning - det tycker jag är väldigt bra för oss svenskar :D

idag ska jag och min jose ha myskväll så snart ska jag slå igen datorn och bara umgås me honom, de blir middag, dusch, massage, film och bara prata med varann. även om man bor ihop så behöver man dagar när man ägnar sig åt varann helhjärtat! ta hand om ditt förhållande och vårda det ömt, de är värdefullt!

och en nyhet, monki har öppnat i oslo! weekday o topshop är på ingång.. GO OSLO :)

vi ses på lördag!!!

Inga kommentarer: