Site Meter

torsdag 11 februari 2010

Torsdag

Oj vad snurrig jag har varit idag, så snurrig att jag tom åkte till jobbet utan träningskläder! blev så ledsen när jag märkte det på eftermiddagen, hade sett fram emot ett hårt pass!! men jag tog en promenad i solen från jobbet och upp till bogstadsveien, blev en rask och rejäl promenad iaf, gjorde ett besök på den största monki butik jag sett :) köpte inget eftersom jag ska spara mig och shoppa nästa helg i sthlm! massa massa shopping i sverige :)

nu ska jag snart packa ihop lite saker för min hemfärd! så tråkigt att man alltid ska känna sig så stressad när man ska hem och att allt måste planeras så noga när man inte har någon egen bil.. funderar på att köpa bil igen :) till sommaren.. så att vi kan dra ner till göteborg och västkusten över helgerna ibland, tar ju inte alls lång tid härifrån! men vi får se..

helgen är iaf planerad in i minska minut och jag känner att de vore inga fel att vara hemma lite längre, älskar att bara slappa hemma.. menmen, har mkt att ordna med också, mat till 25 personer, tårta, snacks och gäster heeeeela lördagen.. men det blir mkt trevligt :D på söndagen kan man inte sova ut heller då ska jag upp med tuppen och inte vara bakis för att hinna umgås med familj, systrar och syskonbarn! åker nog tillbaka till oslo runt ett tiden på "morgonen" för att hinna hem och hinna landa och förbereda nästa arbetsvecka också... en hektisk men underbar helg kommer det bli, vi ses snart mina bästa! <3<3

1 kommentar:

Mimmi sa...

nejnej, inte torsdag idag. Det är LÖÖÖÖÖRDAG! Tjohooo! Ses ikväller!PUSSSSSS!