Site Meter

onsdag 24 mars 2010

onsdag

Nu sitter jag i soffan och är riktigt nöjd över mig själv. Jag tog mig runt en vända på fem km :) Det kändes sååå tungt i benen i början men jag var så envis och när man springer i stan där de är folk överallt kan man ju lixom inte bara stanna upp och gå :P

ikväll ska jag äta GI mat som jag gjort resten av veckan, de går bra men jag får lite ont i huvudet under dagarna :/ men ska köra en vecka till, fram tills jag åker hem för påskledigt ( kommer väl gå upp allt då igen heheh inget påskägg till mig mamma :P ) men de går bra och är kul för man får resultat direkt!

igår var maxen här och lekte lite och det var mysigt, alldeles för länge sen fast vi bara bor ca 2 km ifrån varann.. men han jobbar så dumma tider, dummis!

nu blir de en morot och glamourama :D

1 kommentar:

Cili sa...

men hallå sötnos! nu va det dåligt med update ;) vad händer i helgen? puss älskling