Site Meter

söndag 13 juni 2010

Söndag

Första helgen som känns lååång! Så skönt att inte spendera ca 10 timmar med att resa :) Fredagen var verkligen hur kul som helst. Kine hade lagat sjukt god middag o alkoholen flödade kan man säga... :) Vi gick ut sedan och mötte upp Jose och grabbarna. Blev dans och alkohol ända in på småtimmarna...

På lördagen var jag så himla baaaakis, blev sova länge och sen glida ner på stan. Sen skulle vi ut o äta och gå på bio men det regnade så jävla mycket så vi gjorde tacos o kollade på film. Alla måste se Dear John :D

Idag har vi sovit länge, och ska snart dra o träna. Är också familjedag för mig då jag pratar me syster ulle med mamma och ska snart ringa jossan och ikväll ska jag prata med min andra syster på skype :)

Måste börja kolla lite semester snart, jag o jossan har iaf planerat ihop våra semestrar o kommer ha samtidigt hihi. Men hon får en vecka innan mig.. o så kommer ja ha min sista vecka ihop med karl min också :) <3 Blir en liten tur ner till Jossans sommarstuga antagligen, bra kvalitetstid :D älskade att vara där när vi var pyttesmå! och så en liten resa med Jose, fast vi vet inte vart vi ska än.. :/ Och måste ha lite tid att bara hänga hemma vid poolen o i skillinge också. Det är alltså v. 29+30 jag har semester så boka in mig då! ;)

Saknar er vänner!

PUSS

2 kommentarer:

matilda sa...

v.30 babyyyyy :)

Mimmi sa...

Å jag är ledig till 1 oktober så jag ska nog allt ha tid ;) mihihihihi looove <3